Home » Духовно развитие » Благодаря ти, че ме избра за твоя майка.

Благодаря ти, че ме избра за твоя майка.

Синът ми (13г. ) си счупи десния крак и се наложи веднага да го гипсират.
Вместо да се безпокои и тревожи (като мен), наблюдава с любопитство бялата гладка и мокра повърхност, докато съвсем изсъхне и се втвърди. А после започна да милва гипса, опитвайки се да го приеме като част от себе си. В близките три седмици трябваше някакси да се погодят, да се напаснат, да се приемат.
Започна да говори на гипса като на живо същество – да се грижи за милото му краче, да го пази, да внимава да не го боли и сърби (както не пропусна да му внуши докторът-ортопед). За много кратко време се сприятелиха и приеха. Помоли ме и мен да милвам гипса и да му се усмихвам. „Мамо, виж го, сега кракът ми е безсилен, но после ще се погрижа отново да е стабилен и пъргъв. Има нужда да си почине. А и без това не ми се ходи на училище“….:)
А когато му купихме патерици, превърна „злото“ (счупен крак!) в интересно забавление…
Честит рожден ден, Оли, блгодаря ти, че ме избра за твоя майка!

Коментар

