Home » Духовно развитие » Молитвата

Молитвата

pray-like-jesus

Много хора вярват в силата на молитвата, но не знаят как се постига.

Всичко може да се разреши благоприятно, ако човек практикува молитва.

Молитвата има уникална мощ! Тя е най-голямата сила, която човек има, когато се моли.

Когато се молим, изпращаме и получаваме много енергия.

Молитвата пречиства, възродява. Тя прониква дълбоко във вас, става част от вас.

Когато се молите, влизате в контакт с Твореца, Бог, Висша сила.

Как става?

1.Преди да започнете, помислете за какво ще отправяте молитва.

2.Молитвата се практикува в усамотение. Това е един процес на свързване на Аза с Бог – отваряне на съзнанието за Бог.

3.Важен фактор в този процес е вярата. Молитвата трябва да е правилно насочена.

4.Когато разговаряте с Бог, представете си, че разговаряте с най-близкия си приятел. Споделете му проблемите си, мъката си.

5.С много обич отправете молитвата си с думите: “Господи, нека бъде волята ти в живота ми. Изпрати ми, моля те, просветление. Дай ми знак какво да правя, как да постъпя.” А след това, оставете нещата в Божиите ръце и Божията воля.

6.Молете се смирено, простичко, фокусирани върху Божията любов и присъствие. Нека молитвата бъде кратка. Правете я често – така усещате, че не сте сами; усещате Божието присъствие.

7.Когато се молите, започвайте и завършвайте молитвата с благодарност.

8. Бъдете постоянни. Може да отправяте молитви към Бог навсякъде и по всяко време.

Господи, нека бъде волята ти в живота ми!

Нека усвоя всички уроци, които идват в живота ми!

Знам, че ще ме направят по-силен(а), още по-любящ ЧОВЕК!

Знам, че всичко е за добро, Господи!

Смирявам се, смирявам се, смирявам се!

Нека бъде волята ти в живота ми! Доверявам ти се!

Живей в мен, Господи,

влез в мен сега, насити ме с присъствието си!

Чувствам те, обичам те!

Благодаря ти Господи, амин!

 

Заповядай от септември на  Курс обучение “Как да управлявам емоциите си чрез НЛП?”

Коментар

