Home » Духовно развитие » Как да обичам себе си?

Как да обичам себе си?

original

Тренинг  “КАК ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ?”

Какво е за мен любовта? Какво е за мен да обичам себе си?

Какво искам в любовта? Как заглушавам детето вътре в мен?

За какво най-често се сърдя в любовта? За какво изисквам в любовта?

Как показвам любовта си? Умея ли да изразявам любовта си?

Това са част от въпросите, на които ще отговорим на тренинга “Как да обичам себе си?”.

ЗА КОГО Е ТОЗИ ТРЕНИНГ:

  • За мъже и за жени! За всички, които  готови да се отворят за любовта и да поемат отговорност за живота си!
  • За всички, които се чудят защо говорят на различни езици с партньора си (Мило, не те разбирам!)
  • За всички, които търсят личностно развитие и себепознание, които са готови смело и честно да следват любовта.

За да обичаме другите, трябва да обичаме преди всичко себе си. Този, който не обича себе си, който крие себе си, не може да бъде обичан от никой друг

Умееш ли да се обичаш и да поставяш себе си на 1-во място?

Не можеш да почувстваш нечие друго тяло, ако не си почувствал своето; не можеш да обичаш нечие друго тяло, ако не си обичал своето. Невъзможно е. Не можеш да се гри­жиш за тялото на някой друг, ако не си се грижил за своето…

                                     ПРОГРАМА:

  1. Какво е за мен любовта; какво е за мен да обичам себе си?
  2. Какво искам в любовта? Как заглушавам детето вътре в мен?
  3. Медитация за детето вътре в нас.
  4.  Как показвам любовта си – за какво моля и за какво критикувам?

Дата: 26.09 (понеделник) от 19:00 до 21:00ч.

Къде: гр. София, ул. “Козлодуй” №100

Цена: 20.00 лв.(може да платите на място)

С предварително записване на е-mail: svetlushall@gmail.com

GSM: 0888927870, 0885129269

Водещ: Светла Трифонова – НЛП терапевт


Коментар